teman-temanku yang comey..^.^

Saturday, May 14, 2011

ouhhh kucing.....^.^ MEOWWWW.....

hye2...entry kali ne sal kucing pulak..... hihi.... tak pasal2 kucing jadi mangsa...soowrryy meooww.....^.^
terasa ke GERAMan sngt tgk kucing2 comel nie....huaaaa.... nape la kucing ne COMEL ekk..bkan kucing jew...suma haiwan pun comey jgak..^.^... smua ni ciptaan ALLAH SWT...yg wujud diatas muka bumi nie sumenyer atas kkuasaan ALLAH SWT... kita mstilah gnakan nya ngan baik n mghargai nya ngan pnuh rasa syukur serta menyayangi stiap makhluk ngan pnuh rsa kasih n syang..... hihi....(ceramah la plak)...ehem2.... 
back to my story sal kcing2 nie....hihi.... kat bwah ne koleksi pict kcing yg sya ada..tp sya takda plihara la..just pict jewk yg ada kna snap....huhu..


kucing kat uitm Penang......

alolorhh...comell nye meoww2...^.^

snyum ckit meow...hihi..=)


kucing kat kmpung.. ^.^

merenung ape tu??? hihi...
setakat nie jew la entry kali nie...... hhiihi....jd...jgalah stiap perasaan makhluk yg ada kt BUMI nie smada ianya mnusia...haiwan mahupun tumbuh-tumbuhan.......=)
"cinta kepada BUNGA ia akan LAYU.....cinta kepada KUMBANG ia akan MATI....cinta kepada MANUSIA ia akan berpisah ...TP cinta kepada ALLAH ianya akan KEKAL ABADI.....^.^

18 comments:

  1. ehhh...suka2 ,,eee geram2 ..cumill laa kucing parsi ke tu ...ee geram2....dayah suka kucing ...love them ..cat oh cat!

    ReplyDelete
  2. nk kucing kelabu tu leh??geram nya tgk..

    ReplyDelete
  3. sy yg nengoknya sndiri pun kegeraman sendiri...huaaaaaa.....

    ReplyDelete
  4. eh kucing .. sy pon peminat tegar kucing .. hihi

    ReplyDelete
  5. hehe mmg comey..geram tgk..tapi fatin geli kucing hehe :D

    ReplyDelete
  6. yeap2....comeykan kcing... t fatin blajar pgang kcing skit2 ek...tak geli tu....^.^

    ReplyDelete
  7. kucing...
    binatang yang paling disayang Rasullullah...
    kalo dulu takut nak dekat dgn kucing, skrg dh berani dh... hehe..
    hmmm... kucing pun pandai merenung masa depan ye... eewwaahh... <3

    ReplyDelete
  8. yeap...btul tu..... syukran krana tmbh n kongsi ilmu pngathuan...^.^ syangilah suma makhluk di muka bumi ni...

    ReplyDelete
  9. hahaha..betol2..mmg kuceng lawa sgt3..
    lawa kucing yg bulu kembang lam gambar tu..

    ReplyDelete
  10. Comelnyer!!! Cik Yana suka kucing yang bulu kembang camtu. Spesis parsi ek? Tak tahu spesis, tapi panggil bulu kembang :P

    Cik Yana perlukan VOTE korang yang baik hati :)

    ReplyDelete
  11. kucing first uh sangat 'sihat'

    ReplyDelete
  12. kucing!! kite minat kucing gak tapi tak boleh bela -.-''
    huhu

    ReplyDelete
  13. saya minat kucing tp saya bela ayam serama.. haha :)

    ReplyDelete
  14. comeykan suma kcing kengkawan...^.^...
    aym serama pun comey^.^..

    ReplyDelete
  15. syukur alhamdulillah kerana kita masih mempunyai sifat kasih sayang kepada binatang dan haiwan...

    ReplyDelete